Klachtenregeling2022-10-14T09:03:25+02:00

Klachtenregeling

Looks Clinics vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling. Wij doen er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U bent bijvoorbeeld ontevreden zijn omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is.

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede kunnen wij mogelijk voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek
  • Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics: Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics. De klachtenfunctionaris (Simone Jagtenberg) is bereikbaar via het telefoonnummer van Looks Clinics en via de mail simone@looksclinics.nl. De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om een afspraak te maken. De klachtenfunctionaris luistert naar uw klacht. Afhankelijk van de aard van uw klacht helpt de klachtenfunctionaris u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.
  • Een brief schrijven over uw klacht: Mocht u nog steeds niet tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan Looks Clinics. De brief kunt u richten aan de directie van Looks Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het soms gebeuren dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 1 maand afhandelen.
  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris: Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: De Geschillencommissie.

Titel

Ga naar de bovenkant